Alla inlägg den 16 september 2009

Av EliDa - 16 september 2009 18:45

Får vara glad nu att jag har "några" kilo extra så det lilla Knytet får den näring H*n behöver för jag lär väl inte kunna ge det det i form av mat. I Måndags kom dom varma mackorna upp snabbare än dom gick ner. Nyss kom Isabella hit för att hämta något & hon tror nu att jag har maginfluensa. Hade precis fått i mig en mugg med Varma koppen & ett par smörgåsrån. Tog inte lång stund innan jag kände att det skulle komma upp igen & det gjorde det med besked. Fy, finns inget värre än att kräkas. Vet inte vad jag ska göra, imorse mådde jag inte alls illa utan kände mig hyffsat Ok. Nu blir det lugn & ro resten av kvällen, känner mig precis färdig.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards