Alla inlägg den 20 januari 2010

Av EliDa - 20 januari 2010 13:53

Jag har nu uppdaterat listan med ett set som jag tänkte köpa till Knytet. April kan ju vara både varm & lite småkall så ett set med jacka & byxa att åka hem i kan nog behövas. Vi har en tunnare overall som Isabella haft men den är i strl 62, då kommer ju Knytet drukna. Setet hittade jag på Lindex Online så innan jag beställer det tänkte jag kolla i en riktig butik & kanske även någon annan. Men jag vet i allafall vad jag är ute efter.


  

Av EliDa - 20 januari 2010 13:44

Imorse drömde jag om Knytet, det var en pojke, inte helt nyfödd. Jag drömde om att han var busig & stetade emot när jag skulle klä honom. Sen i snästa stund så hade även Isabella tryckt ner sig i vagnen. Minns att i drömmen så var jag på jakt efter en lagom tjock jacka som våran Bebis ska ha på sig hem från BB, konstig dröm men mysigt att drömma om den lille i barnvagnen. Längtan är så stor nu att det känns som det aldrig kommer bli April, vissa dagar går så segt. Men tiden kommer nog gå även om det inte känns så.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards