Alla inlägg den 12 juni 2010

Av EliDa - 12 juni 2010 21:22

Det har inte hänt ett dugg idag, mest suttit & glott. Visst vi har roats av Emelia & hennes påhitt, hon skrattar för fullt ibland, ser väldigt förvånad ut när hon ser på Tv, & gör gurglande ljud i sina tappra försök till en konverstaion. Nu.  sover hon skönt i soffan (igen) & pappa Rickard sover brevid.


Imorrn hoppas jag på bättre väder, behöver komma ut & få lite luft. Har ett paket så det kan ju bli en promenad med vagnen för att hämta det. Ev skulle Rickard´s föräldrar komma hit så det händer väl lite mer förhoppningsvis.


Nästa vecka blir det i allafall fullt upp igen....trots sommarlov:

* Isabella har danskola Mån - fre 12 -16, med häng i Loungen fr kl 11. På lördag är det dans fr 10.

* Kristoffer har simskola Mån - Fre 18.30 - 19.00 Tis & Tor har han ju fotbollsträning, dock samma tid så Tisdagsträningen får han nog hoppa över. Träningen på torsdag är den sista så då kommer det ett annat lag för lite matcher. Det vill han säkert vara med på. Fre - Lör är det ev Scoutläger, ska kolla upp det imorron.

Lördag kväll ska barnen ev med Exet & bonusmamma på grillfest & Söndag är K bjuden på kalas....mycket att göra med andra ord.

Av EliDa - 12 juni 2010 07:12

Den svenska sommaren har kommit, kanske för att stanna? Igår regnade det precis hela da´n, mer än mindre i allafall. Just nu tittar solen fram men den försvinner nog snart för det blåser ganska så bra därute.


Igår kom Jessica på besök så vi satt här med varsin dator...roliga va? Men vi pratade en del också, åt lite lunch & fikade. Hon brukar köpa så goda brownies på macken, det är någon kolasmet med nötter på så två såna hade hon köpt + tre Delicato pärlbollar. Brownisen är så söta så det blir maffigt med en hel så vi tog en bit från båda & gav till Rickard. När jag frågade om han ville ha fika fick jag inget svar. Tog för givet att han satt vid datorn däruppe med hörlurar så jag var snäll & fixade te & ett fat med fikat åt honom & gick upp........då sov han som en liten gris i Kristoffer´s säng. Han kom väl ner någon timme senare, värmde sitt te & åt upp kakorna.


Jag laddade hem gratisversionen av Spotify så nu letar jag låtar för fullt & gör låtlistor. Få se om 20 timmars musik räcker annars får jag uppgradera, 49 kr i månaden är ju inte så farligt. Jag har även byt webbläsare till Firefox så igår roade jag mig med att flytta över mina bokmärken, hade en hel del men alla har inte fått följa med, vissa sidor är ju lättare att hitta & bara göra en sökning.

Få se vad det blir idag, om vi ska hitta på något eller bara ta det lugnt här hemma.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards