Alla inlägg den 24 juni 2010

Av EliDa - 24 juni 2010 19:17

Ibland behövs bara en spark i arslet för att man ska komma igång
Har nu dragit  snabeldraken efter mig & svabbat av golven i nästan alla rum härnere. Bara hobby/avlastningsrummet kvar men där får Rickard ta då det ligger så mycket saker som är hans på golvet. Likaså i allrummet/datahörnan däruppe. Kristoffer städade & dammsög i Måndags så där behövs bara torka golvet & så får väl jag ta Isabellas golv & toaletterna så är det i allafall bättre städat än innan.

Av EliDa - 24 juni 2010 16:17

Idag går tiden långsamt, har inget att göra....eller jo, skulle kunna städa lite men det är ju så tråkigt   

Vi får väl hjälpas åt lite imorrn så det ser lite skapligt ut när vi kommer hem igen. Jag har i allafall fått undan lite tvätt i veckan, det har legat högar & osorterat huller om buller på bänken i tvättstugan, men nu ser det bra ut igen. Nu är den söta vaken, hon har sovit en stund. Börjar säkert bli hungrig, så jag ska ge henne den uppmärksamhet hon just nu kräver genom att titta på mig samtidigt som hon pratar & viftar med både armar & ben.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards