Alla inlägg den 29 juni 2010

Av EliDa - 29 juni 2010 20:14

Idag blev det bad, premiärdoppet för min del. Det var skönt & avsvalkande i värmen. Hade inte så mycket hemma så innan vi gick till badet stannade vi på Ica & handlade frukt, drickyoggi, frallor & lite fikabröd. Vi slapp ta tåget eftersom Rickard var snäll & kom hem från jobbet & hämtade oss. Jag hade bara tänkt att han kunde hämtat oss när vi skulle hem igen men dumt nog stod babyskyddet till bilen kvar hemma.


Det kostade oss bara 40 Kr att gå in, 10 Kr för barnen & 20 för mig. Helt okej för det är ett jättemysigt poolbad. Barnen var i mest hela tiden & Kristoffer hittade en klasskompis att leka med. Emelia sov nöjt i vagnen under några träd, vi låg även & mös på badlakanet när hon ätit & innan det var dags för en tupplur igen. Innan vi blev hämtade köpte vi glass & Emelia fick en söt sjöstjärna att ha i badet. En härlig dag i solen med glada barn   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards