Alla inlägg den 5 juli 2010

Av EliDa - 5 juli 2010 19:53

 


Bilden redigerad med hjälp av Picnik

Av EliDa - 5 juli 2010 14:45

När jag gjorde Del 1 så missade jag att berätta om hennes sociala sida. Hon ler nu flera gånger om dagen, inte bara åt sin pappa som var den som fick dom största leenden för ett tag sen. Hon skrattar även högt ibland & jollrar en del. Ibland när man pratar med henne så ger hon enorm respons. Det som är mysigt att se är hur hon lyser upp när Isabella & Kristoffer är nära eller pratar med henne. Även när hon ligger själv & man kommer & tittar till henne så blir hon så glad & vevar med både armar & ben. Det är med andra ord en liten social tjej vi har att göra med   

Av EliDa - 5 juli 2010 11:59

Jag har en hobby, att scrappa, men det sista året har jag varit dålig på det. Flytt, graviditet & en söt bebis har kommit i vägen. Men nu börjar det så smått klia lite i fingrarna igen. Så igår knåpade jag ihop ett kort till doppresenten. Håller även på att fixa namnskyltar till handdukarna på toaletten. Emelia ska få ett eget album med tiden hade jag tänkt, med Ul-bild, magbilder & annat sånt som jag vill minnas när hon blir äldre. För att kunna visa mmina läsare vad jag gör så öppnas här & nu en ny kategori: Scraphörnan   



Så här blev kortet jag gjorde igår

 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards