Alla inlägg den 7 juli 2010

Av EliDa - 7 juli 2010 20:05

Emelia är vaken & på bra humör, hon ligger här i soffan & när jag tittar till på henne så skiner hon som en sol. Men hon lär nog somna om en stund, börjar bli trött. Vi tog en promenad till jobbet tidigare så nu har jag skrivit upp mig i helgen. Få se om det blir något jobb eller inte.


Har messat Isabella, allt var bra i Västervik även om dom saknade mig. Jag saknar dom också, det blir ju så lugnt när dom åker. Men får väl försöka njuta av lugnet några dar till, snart är det liv i luckan igen & det känns som man bara tjatar & är irriterad   

Av EliDa - 7 juli 2010 12:50

Jag borde stoppa ner Emelia i vagnen & ta en promenad till jobbet. Tänkte jag skulle skriva upp mig på helgens "kan jobba-lista" Dels kan det vara bra att få komma in i det innan mina veckor, det var ju ett tag sen jag jobbade. Sen skulle det nog inte sitta fel med lite extra pengar, Gud ska veta att dom behövs nu. Det är lite för lite pengar på kontot för att det ska kännas som vi fixar sista veckan innan barnbidraget. Men jag har tömt spargrisen på enkronor & femtioöringar & lyckats skrapa ihop ett par hundra till. Så om vi planerar ordentligt ska vi klara ut det på något sätt. Vi har dessutom köpt på oss blöjor & ersättning så Emelia inte ska stå utan. Dom utgifterna är ju rätt höga. Det känns inte kul & man mår ju inte så bra av att behöva vända på kronorna. Förhoppningsvis blir det bättre nästa månad & nu börjar ju Emelia bli större så jag kan ju hoppa in någon helgdag ibland & jobba. Det är väl det som är bra, jag kan själv välja när jag kan & vill jobba. För samtidigt vill jag ju vara hos henne så mycket som möjligt. Nu har jag laddat mig själv så nu ska jag ta & gå till jobbet.

Av EliDa - 7 juli 2010 10:23

 


Hipp Hipp Hurra för Lisa idag

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards