Alla inlägg den 8 juli 2010

Av EliDa - 8 juli 2010 15:20

Vet inte vad det är med Emelia idag, hon sover, sover & sover. Det har hon gjort sen senaste flaskan mat & den var för snart sex timmar sen. Hon vaknar till, knölar & gnäller lite för att somna om bara jag stoppar in nappen. Men det är väl en sån dag helt enkelt & jag bråkar inte med henne, hon får ta den sömn hon behöver.

Av EliDa - 8 juli 2010 10:27

Det händer inte ofta kan jag säga & gör jag det så ser jag ut som *pip* Rickard verkar gilla att ta kort på mig när jag ser ut så & inte när jag känner mig lite fin eller söt & det händer inte ofta. Det hjälper inte att han säger det, det sitter nog så inristat i mig själv. Men på dopet fastnade jag på bild med Emelia om så bara i profil men ändå så taadaa, här har ni oss


 


Även denna bild har jag lånat av Charlotte & sen redigerat med hjälp av Picnik

Av EliDa - 8 juli 2010 10:15

När vi var på dopet i Söndags så fick Hugo en så söt gungdino, inte häst utan dino som jag förkortar det till. Den var sååå söt & jag blev helt kär i den. En sån vill jag ha till Emelia. Ett litet presenttips & ny kategori med andra ord   


 


Kolla bara så söt, kan man bli annat än kär?   

Om man ska gå på presentpappret så finns den på Toys R Us

Bilden har jag lånat av Charlotte & sen redigerat med hjälp av Picnik

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards