Alla inlägg den 16 juli 2010

Av EliDa - 16 juli 2010 13:44

Det börjar bli dags för lunch, vad ska man rota fram idag då? Alltid lika spännande & försöka komma på något ätbart. Rabarberkräm kanske vore något, få se vad barnen säger. Nu har Emelia fått bada & babymassage, tror minsann hon tyckte om båda även om hon inte verkar så glad på badbilden. Men den tas precis när hon kommit i, det tar någon minut innan hon trivs & börjar le. Massagen var första gången vi gjorde & det gick bra, riktigt mysigt att se henne söka ögonkontakt för att visa att hon tyckte om det. När jag tog ryggen på henne blev hon lite missnöjd, hon gillar ju inte att ligga på mage än. Så den biten & ansikte/huvud blev lite kortare. Efteråt somnade hon på stört, sover skönt ser det ut som. Nähä, lunchdags innan Isabella ska iväg. Glöm inte att kolla E F I T uppdateringen.


 

Av EliDa - 16 juli 2010 11:49

E F I T är i full gång, så kul att vara med igen. Det var evigheter sen & då med en annan blogg. Idag åker Isabella hem till Exet, för att ikväll sova hos sin farmor & farfar. Imorron åker dom till Skåne & på Söndag efter frukost åker resten av dom dit så Kristoffer ska vara kvar ett par dagar till. Isabella stampade uppför trappan, arg över en T-shirt jag inte lyckats få ren. Det är inte alltid lätt att få bort fläckar & speciellt inte om jag inte vet om att dom finns. Orkar inte stirra på varenda plagg som sak tvättas. Får väl köpa Vanisch (eller hur det stavas) som ska vara så bra enligt reklamen. När hon lugnat ner sig ska vi ha lite tjejpyssel, vi ska måla naglarna Sen ska även Emelia pysslas om, hon behöver bada, det luktar bebiskräk om henne.

Av EliDa - 16 juli 2010 07:40

Idag kör jag E F i T, det var läääänge sen så det är första gången med denna blogg & den nya familjemedlemmen Emelia.


                                 





Andra som kör E F i T hittar du här.

Nästa E F I T körs den 24/7 men då jobbar jag. Andra kommande dagar är:


Måndag 2 augusti och/eller söndag 22 augusti

Lördag 4 september och/eller tisdag 14 september

    Bilderna redigeras med  Picnik


    Välkommen


    Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

       

    Dåtid:

    Det sista jag skrev:

    Jag bloggar om....

    Nutid:

    Ti On To Fr
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28
    29
    30 31
    <<< Juli 2010 >>>

    Arkiverat:

    Hur många hittar hit?

    Leta efter

    Jag Läser:

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Fotoutmaning

     

     

    Gästbok


    Skapa flashcards