Alla inlägg den 25 juli 2010

Av EliDa - 25 juli 2010 15:21

  En tävling om en fin barntavla hos Bambi kunde jag inte låta bli att vara med i.

Måste ju chansa och en sån skulle passa fint i Emelia´s nya rum.

Av EliDa - 25 juli 2010 12:30

Kära nån så trött jag var igår kväll, kände redan när jag skrev gårdagens inlägg att jag skulle kunna gått och lagt mig. Så det var skönt att komma i säng tidigt. Förmiddagspasset på jobbet gick som vanligt snabbt, nu är jag hemma på timmar. Har 4,5 timme kvar att jobba, blir skönt att sluta 20.30 ikväll, den stunden gör mycket. Har ju lånat Isabella´s cykel så jag kommer hem lite snabbare även om jag föredrar att gå.


Som det regnade imorse då, det var lugnt när jag kom ut men jag hann inte långt förrens det riktigt studsade vatten i marken. Hade både regnställ och gummistövlar på mig, men kände mig som en dränkt katt när jag kom fram. Cykeln är kvar på jobbet, jag fick åka hem med en snäll kollega hem och så plockar hon upp mig innan vi börjar i eftermiddag igen. Skönt att slippa cykla flera gånger   


Jag ska byta sida i huset ikväll eftersom det är en som inte delegerar medicin och den sidan är så många fler som har så då är det bättre att en från "min" vanliga sida byter med den tjejen. Kvällen lär gå snabbt då det är fullt upp hela tiden, så snart är min första semestervikarievecka slut   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards