Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av EliDa - 1 augusti 2010 11:31

Nu finns dom två andra bloggarna under Mina andra bloggar, dels för min skull men även om någon vill läsa det jag skrivit om tidigare.

Av EliDa - 1 augusti 2010 10:50

Det är Augusti redan, förstår inte vad månaderna tar vägen. Bara en dag i Juli som jag inte bloggade, snart fyller bloggen 1 år   

Jag har ju bloggat några år nu , både här och på andra ställen. Och jag tycker bloggplatsen blivit bättre nu med fler valmöjligheter trots reklamen....men den stör mig inte speciellt. I början var det här bara tänkt som en gravidblogg men med tiden har det blivit mer av en dagbok och jag har återigen hittat gnistan att skriva. Jag har alltid använt bloggarna som en ventil med både glada och ledsna inlägg . När jag hade peroder då jag mådde dåligt så kändes det alltid bättre när jag fått skriva av mig och fått ner mina tankar och känslor i skrift, i svart på vitt. Det känns ibland skönt att gå tillbaka och läsa om det som varit, hur man tänkte och kände vid vissa situationer. Juli´s statistik över inlägg blev 71 stycken fördelat på 30/31 dagar, det vara visst bara i Torsdags (den 29) jag inget skrev.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards