Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av EliDa - 6 augusti 2010 14:36

Sitter och laddar för jobb, konstigt nog med lite "jobbångest" men så är det väl innan man kommer igång. Det är jobbigt att vänta på att få åka hemifrån, när jag väl kommer till jobbet känns det bra igen. Kvällen kommer rassla iväg snabbt och jag slutar ju tidigt...vilket innebär 20.30 Sen blir det snabbt hem, se om Kristoffer är kvar. Isabella kommer nog inte, hon skulle vara med en kompis, ev kommer dom båda förbi. Vi som har en överraskning till henne, då får den väl vänta till Måndag. Tänker inte avslöja än om hon läser det här.....nyfiken nu Isabella?  Vi har varit och handlat lite, Rickard ska fixa pizza till kvällen och så blir det väl något gott till Fredagsmyset. Jag har fixat lite gott fika till mina jobbarkompisar att ha vid frukosten imorron, hoppas dom blir glada. Har aldrig haft med mig något så jag kände att det var på tiden. Det händer att någon tar sig tid att baka till helgen, då är vi inte så många och det är ju trevligt att ha något gott när man får jobba på helgen.

Av EliDa - 6 augusti 2010 09:30

Äntligen blev jag klar med ett inlägg som legat som utkast ett tag.

Här hittar du det   

Av EliDa - 6 augusti 2010 08:32

(Då ska vi se om jag kan återberätta mitt inlägg)


Jag vaknade inatt av att Emelia låg och jollrade, hon var i sitt esse, vet inte med vem hon snackade med då det var mörkt i rummet. Hon var inte speciellt missnöjd så jag lät henne ligga där en stund. Efter ett toabesök tittade jag ner i sängen och då gjorde hon gymnastiska övningar genom att rulla från rygg till sidan och tillbaka till rygg igen. Det testades även i våran säng imorse när vi vaknat. Nu sover hon på soffan efter sin morronflaska och en stunds lek med ballongen. Vilket bra köp, hon älskar den verkligen. Det pratas med den och testas att röra armen när hon håller i snöret för att se vad som händer. Under senaste utvecklingsinlägget har jag lagt till lite om Emelias kommunikation.



(Blev inte riktigt på samma sätt, fasen också jag som hade skrivit på ett sätt jag var nöjd med, nu känns det bara tillgjort   )

Av EliDa - 6 augusti 2010 08:25

Lite irriterad blev jag nu, högerklicksstoppet gör ju att man inte ens kan kopiera en annan länkadress man vill kopiera in i en text     Jag hade skrivit ett inlägg och ville hänvisa till ett annat så jag kopierade texten, gick ur skrivsidan, klickade tillfälligt i högerklicksrutan, gick till inlägget, kopierade adressen, tillbaka till högerklicksrutan och valde bort det. Sen skulle jag kopiera in texten i en ny skrivruta. Då kom ju adressen upp istället. Hur smart får man bli? Nu är det bara att skriva om, men det blir ju aldrig lika bra eller på samma sätt som första gången, annars är högerklicket toppen, men kan det inte gå att ordna så man själv vill välja på vad man vill ha stoppet. För mig räcker det om ingen kan sno med sig mina egna foton.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards