Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av EliDa - 23 augusti 2010 13:07

Väntar just nu på att Kristoffer ska komma hem från skolan, vet inte riktigt om han slutar 12.25 eller senare. Han går ju dessutom så det tar nog lite tid att ta sig hem. Ska vänta en stund till sen får jag väl ringa skolan och kolla när dom slutar idag. Han har ju börjat årskurs 2 idag så nu blir det säkert fler långa dagar.


Emelia och jag har varit på Öppen förskola för första gången, vi gick tillsammans med Charlotte och Hugo. Vi har även anmält oss till Babysång, den är på Tisdagar så imorron ska vi dit. Sen är det även ÖF på Onsdagar och Torsdagar. Vi kanske inte kommer gå varje gång men det är ju bra att det finns fler dagar att välja på ifall det inte passar en dag eller om Emelia är på helt fel humör och inte alls vill vara me på mina påhitt  


 

En bild på sysslingarna från igår, Emelia var lite skeptisk till att sitta brevid Hugo men ett par bilder blev det. Dessutom så tog farfar emot Emelia så hon fick sitta i hans knä för första gången, var ju tvungen att ta en bild så vi har bevis för vem när det blir nästa gång   


 

Av EliDa - 23 augusti 2010 12:52



 

Av EliDa - 23 augusti 2010 12:50

 

Jag tävlar om praktiska barnvagnstillbehör från Tinkafu hos Agnes!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards