Alla inlägg den 5 september 2010

Av EliDa - 5 september 2010 19:41

Får man gå lägga sig? Jag börjar bli seg, Emelia sover...förmodligen för natten och Älsklingen satt nyss och sov han också, snarkade så han väckte sig själv. Vilket liv, det är ju så kul att umgås och prata med varann   Samtidigt förstår jag att han är trött, han jobbar ju också. Imorrn lär vi väl mötas i dörrn när jag kommer hem och sen får han jobba sent på kvällen. Han blir ju aldrig klar med det där jobbets datasystem eftersom han alltid får köra buss. Idag har tågen stått still igen, vilket händer allt för ofta. Men han kunde ju inte åka för jag jobbade och han var barnvakt *hmmmm* som han uttryckte det. Kallas det så när jag är hemma också?


När jag kom hem från jobbet idag var det bara att slänga ihop lite sallad och koka pasta. Kycklingen var stekt som tur var så det gick smidigt att slänga ihop en pastasallad till gårdsfesten vi haft idag. Det har varit lite välkomstdrink och snacks, sen tar man med vad man vill äta och så bjder värdfamiljerna på kaffe och kaka. Lite tipspromenad och enklare lekar genomförs också och vinnaren av det får ett vandringspris....en krukstövel med en blomma i. Vi vann inte men ska vara med att planera sammankomsten nästa år.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards