Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av EliDa - 11 oktober 2010 18:14

Igår fick vi helt otippat en bilstol, den kom lägligt då Emelia snart behöver byta ut babyskyddet. Vi fick ärva den efter kusinen som nu gått över till kudde. Det är en Britax Freeway i grått. Det vi ska göra är att skaffa extraremmarna man måste ha för att spänna fast den i sätet men det fixar vi snart så kan vi byta ut det lilla kycklinggula babyskyddet vi har nu. Så när vi fått våra element utbytta ska vi ge tillbaka, då Rickards bror och sambo är intresserade av dom nya vi har.



 


Tack snälla för den fina stolen :)

Av EliDa - 11 oktober 2010 18:07

 

 

Av EliDa - 11 oktober 2010 17:43

Var ju bara tvungen att prova en tomteluva på Emelia häromdagen, Rickard hade sin i garderoben så den åkte fram. Och som jag skrev så är det inte lätt att få en bra bild på en unge som är mer vild än tam. Jag vet inte vad som hänt men jag tror hon börjar bli en linslus. Hon blir inte helt paralyserad längre så fort kameran kommer fram. Nu skiner hon upp, kastar sig hit och dit och sprätter med armar och ben. Då är det inte heller helt lätt att fastna på bild, det är ju bara att kolla på dessa fyra bilder jag tog.

  Goúngen :)

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards