Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av EliDa - 14 oktober 2010 21:11

En fika på stan med en kompis blev det idag, väldigt trevligt. Mamma kom också och hälsade lite på Emelia. Rickarde hämtade oss i stan så åkte vi omvägen till Motala och hämtade dom upphittade extrabältena till barnstolen så nu kan vi vinka hejdå till babyskyddet och montera i den nya i bilen....våran gamla som vi behåller ett tag till. Det blir nog en sväng till Norrköping i helgen och provköra lite annat som Rickard hittat.


 

Emelia sitter stadigare för varje dag, idag har hon suttit i några minuter åt gången, både här hemma och hos Rickards bror. Snart är babysitter och babygym också ett minne blott så det får vi väl sätta ut på Blocket, får väl några kronor för det. Nä måste ta Emelia, hon gråter förtvivlat, är säkert lite övertrött av alla intryck idag.

Av EliDa - 14 oktober 2010 13:21

 

Body: H&M

Byxor: Name It/LinusLotta

Tossor: Molo/Babyshop

Dregglis: Name It/LinusLotta

Av EliDa - 14 oktober 2010 10:12

Bilhandlaren verkar inte vilja ha tillbaka bilen   Två gånger igår var Rickard där för att lämna tillbaka den och ingen av gångerna hade han tid. Andra gången sa han att vi kunde ha den till idag. Kan nog vara så att han verkligen vill bli av med också. Vi får väl se vad han bestämmer sig för min kära sambo. Kanske kan vara bra att kolla på ett par bilar till och testköra. Den här är lite mindre i kofferten än den vi har nu så det blir ju lite mindre plats när vi har barnvagnen med oss.


Igår tog vi det bara lugnt Emelia och jag, jag var tvungen att fixa om i skåpen igen. Det blir ju ganska mycket med hennes gröter, välling, matburkar och annat som behövs för att mata en bebis så jag fixade till det så hon fick ett helt eget skåp, skönt att slippa oreda och ha allt på samma ställe. Det var också skönt att bara vara hemma. Idag ska jag fika med en kompis i Linköping och imorrn blir det räksmörgås igen. Ska se om jag kan hitta ett par roliga småpaket idag till Isabella idag så får vi köpa något mer när vi fått barnbidrag och lön. På söndag blir hon tonåring min tjej, tretton år. Kan tänka mig att hon räknar ner dagarna nu och på Söndag lär jag väl ha henne på Facebook  Hon vill så gärna ha det men snart så och jag är glad över att hon inte blivit äldre utan väntat tills hon faktiskt blir tretton och får skaffa Facebook.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards