Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av EliDa - 18 oktober 2010 07:57

Kanske skulle göra som Emelia, sova lite igen. Vi vaknade rätt tidigt så hon tar sin första tupplur redan nu. Hon har fått välling och lekt lite på filten, bluddrar så det står härliga till emellanåt. Nu ligger hon heller inte still där man lägger henne, hon har hamnat under bordet ett par gånger och fort går det. Hon blir inte lika irriterad när hon hamnar på mage. Tror nästan hon upptäckt att det är skönt att ligga och vila så. Inatt har hon dessutom sovit mer åt maghållet än rygg, vet inte om hon la sig så självmant. Vi hade besök av en kompis igår kväll så det var hon som stoppade ner Emelia i sängen när hon somnat och när vi tittade till henne så låg hon så. Idag vet jag inte vad vi ska göra i väntan på barnen, det ser ut att vara lite kallt och blåsigt ute. Få se om vi tar en promenad till City Gross och handlar lite fika till kvällen när Isabella ska få paket   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards