Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av EliDa - 21 oktober 2010 12:13

Jösses vilken stor pizza vi fick hem igår, den hade räckt till två personer till. Det blev billigare med familjepizza då den kostade 150 kr, annars går det ju lätt på 200-300 Kr för oss fyra. Jag åt ingen stor bit och det beror på att jag tycker inte om pizza längre. Blir nästan besviken då man är sugen på pizza och så smakar det inget bra. Det verkar heller inte spela någon roll vart vi köper pizzan för det har varit samma sak dom senaste gångerna jag valt pizza vilket är någon gång per år. Jag föredrar ett hamburgehak om det ska vara snabbmat, ja kebab går också bra.


Nu har vi varit och storhandlat och fyllt upp kyl, frys och skafferi men dessvärre tömt kontot *nästan* Så mat finns det att välja på och jag har några planerade middagar. Ikväll blir det broccoli och skinkgratäng med kokt potatis. Någon dag ska jag göra egna chicken nugget´s efter Bambis recept men jag ska göra en sötsur sås på matyogurth och pineaple salsa istället. Har aldrig testat att göra egna nuggets men det verkar väldigt enkelt och blir säkert jättegott.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards