Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av EliDa - 25 oktober 2010 21:05

Frisörbesöket gick bra, känns så skönt att bli av med så mycket hår. Över en decimeter, skulle tagit kort på håret på golvet. Det blev en kortare uppklippt "page" med volym och lång lugg. Så jag kan göra ganska mycket med håret ändå.


Har ju dragit mig länge för att gå och klippa mig, tycker det är på tok för mycket att betala över 300 spänn för lite klippning. Hon jag var hos idag har egen salong i garaget, jättemysigt litet krypin. Hon tog 170 Kr, lite mer lagom och det är lättare att gå regelbundet och hålla efter.


Det försvann ju en hel del slitet och solblekt så nu är håret mörkare också. Ev blir det slingor där någon gång, skulle vara snyggt med tre olika toner trodde hon, olika bruna nyanser och åt kopparhållet pratade hon om...skulle vara kul, men det får nog vänta. Före och efterbild kommer imorrn när jag fått fixa lite med håret själv.

Av EliDa - 25 oktober 2010 10:41

  Jag tävlar om en julklapp från

ShoppaJulklappar.se - Julklappar på nätet hos Agnes!

Av EliDa - 25 oktober 2010 10:21

 


Jag tävlar om en goodiebag hos Agnes för att fira hennes 100:e tävling!



Sponsorer och vinster:
Canvastavlan – Presentkort på 600:- att köpa canvastavlor för
Carolines Smyckeskrin – Presentkort på 200:-   

Cb kids – Presentkort på 200:-
Disktrasa.com – Två valfria disktrasor
GobliGobli – Snuttefilt
Hippa Hem – Moln-förkläde och svamplampa
Kotteshoppen – PC-spel Lek&Lär
Lilla Hemmahuset – Scarfen “Bruno”
Lily och Brorsan – Snuttefilt ”Label-Label”

Namnnappen – Valfri motivnapp
SmultronbynBabyskramla, racerbil och kullabyrint
Storasyster & Lillebror – Linne “Orange Dog” i valfri storlek
Tidningstorget – Magasinogram på 100:-
Tjusigt – Familjealmanacka 2011
Unik Dekor – Valfri väggtext
Villes Veranda – Kärlekshjärta

Av EliDa - 25 oktober 2010 10:07

Kl 16 i eftermiddag ryker mitt trassel, jag har äntligen bokat en klipptid. Det ska bli så skönt att få en frisyr igen. Spännande är det också, har ingen aning om vad jag vill göra. Dessutom är jag lite nervös, tänk om jag inte blir nöjd efteråt, tänk om det kommer se för jävligt ut. Fast det kan nog bara bli bättre för nu har jag ju alltid uppsatt, oftast i en slarvig tofs och hur kul är det? Rickard är nog lite rädd att jag ska klippa mig för kort, han vill att jag ska se ut som en tjej. Jag vill helst ha en lättskött frisyr, som det bara är att köra i lite skum/spray/whatever och sen gå. Inget fönande eller plattande vareviga dag, det orkar jag inte hålla på med. Ihhhh, jag börjar längta, måste se till att få före och efterbild också.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards