Alla inlägg den 24 november 2010

Av EliDa - 24 november 2010 16:26

Det var en väldigt rolig paketfest igår, att vuxna (?) människor kan bli så giriga    Det var vissa paket som var mer åtråvärda än andra, speciellt en kaffeburk. Det var ett völdans tjoande, rivande och slitande i sakerna. Vi hade regler som att två lika jämna siffror på tärningarna så fick man ta av någon, två ojämna lika så fick man ge en sak till den som satt till vänster. Jättekul om man bara hade ett paket, men när allt var så skulle ingen gå därifrån utan en sak. Det slutade med att jag fick ett paket med ljus, flytljus och rökelse. På slutet hade jag siktat in mig på en påse med en liten flaska vin och pepparkakscrisp men den gick mig ur händerna   Fast jag kan ju köpa mig eget, då paketen skulle kosta 75 kr/styck så det är ju ingen jättesumma. Dessutom så var det bästa att ha en skojig kväll och få vara lite social och bara vara Jag och det hade jag så jag är 100 % nöjd och glad.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards