Alla inlägg den 5 december 2010

Av EliDa - 5 december 2010 20:54

Har varit iväg hela dagen, har fotat för ett E F I T inlägg men orkar inte redigera bilder nu så det kommer imorron   

Av EliDa - 5 december 2010 08:54

 

(Bilden är länkad)


Vaknade rätt tidigt idag men låg och drog oss en stund och Emelia fick sin morronvälling i sängen. Kl tio är det skidträning för Kristoffer men eftersom Emelia sover och behöver få lite fruksot så stannar hon och jag hemma. Jag ska passa på att tvätta en eller två maskiner + griljera en liten julskinka under tiden Rickard tar med Kristoffer till Sya. Sen blir det en sväng till Skopunkten framför allt, Isabella ska få nya vinterskor/stövlar, dom hon fick tidigare i höstas är redan söndertrampade. Efter shoppingen blir det fika hos pappa och Lisa, var ett tag sen vi träffade dom nu, det har varit ganska mycket för dom på det personliga planet så tid har väl inte funnits. Ikväll blir det risgrynsgröt och skinksmörgås till adventsljuset....kanske glögg och pepparkakor också.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards