Alla inlägg den 7 februari 2011

Av EliDa - 7 februari 2011 10:36

 


Känner mig sådär seg igen, Emelia har fallit tillbaka till tidigare sömnsvårigheter så det är några dagar sen det blev ostörd nattsömn. Men så är livet med småbarn, lika bra att vänja sig    Var i valet och kvalet om vi skulle gå till ÖF idag men det slutade med att vi stannade hemma, får gå på onsdag istället och imorrn är det ju barnsång igen. Jag har fixat om bland Emelias kläder, vi har nu även flyttat in korgarna med sängkläder och handdukar/badlakan in till våran garderob och korgarna med Emelias kläder är nu i hennes rum.


Liten börjar bli stor, igår plockade vi bort spjälskyddet och sänkte ner sängen, lika bra att köra den i botten direkt. När hon stod i sängen nådde hon med munnen till sängkanten så hon lär väl inte ramla ur än på ett tag. Men vem vet när hon kommer på hur man kan ta sig upp med hjälp av spjälorna? Kan bli imorrn, nästa månad eller efter 1-årsdagen, lika bra att ligga steget före ungen   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards