Alla inlägg den 22 februari 2011

Av EliDa - 22 februari 2011 15:53

Det har varit segt på bloggandet dom senaste dagarna, har liksom inte kommit till skott och sätta mig att skriva. Det är heller inte lätt att skriva när folk (läs Isabella och Rickard) stör mig och vill läsa över axeln, det gillas inte, jag vill skriva i fred...sen får dom läsa.


Det är sportlovsvecka och vintern behåller sitt grepp om oss. Inatt har Kristoffer´s kompis Linus sovit över, tror dom haft roligt pojkarna. Dom var uppe redan innan 6 imorse enligt Rickard. Dom har hunnit med att åka skridskor borta vid skolan, ätit pannkakor till lunch och varit ute i snöhögen innan Linus blev hämtad av sin pappa. Emelia och jag har varit på barnsången, hon är piggare och gladare nu. Idag har jag äntligen känt hennes fjärde tand, den högra framtanden uppe. Trodde den var på g redan förra veckan men hon har haft någon gulvit "blåsa" precis där tanden nu spruckit fram.


Imorrn kommer Karin och alla barnen hit, det ser vi fram emot. Det blir nog ett besök till pulkabacken om det inte är alltför kallt. På fredag ska jag nog ta med mig barnen in till City, bokrean börjar ju imorrn och dom vill visst kolla lite. Får bli lunch eller fika på stan. 


Några framsteg i Emelias utveckling har också hänt:

* Hon har precis lärt sig klappa händer och peka med fingret

* Kan peka ut hunden i en pekbok hon har. Men hon blir osäker om man har en annan sida uppe och frågar var hunden är.

* Hon skjuter sig väldigt bra bakåt, så pass bra att hon trasslar in sig bland stolar och bord.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards