Alla inlägg den 28 februari 2011

Av EliDa - 28 februari 2011 08:22

Ojdå, det är nästan en vecka sen sista inlägget, så här kan det väl inte fortsätta heller. Det har ju varit sportlov men idag var det dags att sätta klockan och gå upp som vanligt. Isabella var inte så glad åt att skolan började igen, hon skulle nog gärna ha en vecka eller två till av lov. Men nu är våren på intågande och lovdagarna duggar ju ganska tätt så det är snart ledigt igen. Vi börjar tex redan nästa vecka, då vi ska iväg på en minikryssning med Viking Line. Det var det som var överraskningen för en månad sen. Det har varit bokat ett tag och är genom Rickards jobb då dom kör anslutningsbussarna upp till terminalen. Det är 500 personer bara genom bussbolaget som är inbjudna, lika många var det första resan i januari. Det ska bli riktigt skönt att få åka iväg, ska bli spännande då Emelia ska med, sist låg hon ju i magen för ganska exakt ett år sen.Vi har provtestat lilla vagnen och ska ta med den istället då den är smidigare att ha i hytten. Hur vi gör med sovandet vet jag inte än, men det löser sig.


Ska sätta fart här, vi ska till öf och sen vidare till Linköping där jag har ett optikerbesök inbokat. Skriver snart igen   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards