Alla inlägg den 6 mars 2011

Av EliDa - 6 mars 2011 09:40

Nu börjar det närma sig för avfärd, Rickard ska precis hämta barnen så vi hinner kolla över packning för deras del. Väskan är packad med både det ena och det andra, mest till Emelia och säkert har jag packat ner för många blöjor, ombyten, för mycket välling och grötpulver men det är bättre att vara förberedd. Pannkakor till matsäcken att äta när vi stannar i Nyköpings Bro har Rickard stått och stekt här på förmiddagen. Kameror är laddade och jag hoppas dom kommer användas flitigt. Ska ta och sminka mig lite och packa ihop necessären alldeles strax. Emelia sover en tupplur så när hon vaknar får det bli gröt, blöjbyte och påklädning innan det är dags att gå mot bussen.


*Cinderella, here we come*

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards