Alla inlägg den 10 mars 2011

Av EliDa - 10 mars 2011 19:25

Efter flera bra kvällar då Emelia sovit bra större delen av natten i egna sängen fick vi igår ett bakslag. Hon sov lite för galet på eftermiddagen så det blev sent och trots att hon var jättetrött så vägrade ungen att somna. Hysterisk gråt och arg som ett bi. Till slut gick Rickard och la sig och tog henne med sig. Tog inte lång stund förrens dom sov båda två   Ikväll verkar det gå bättre, hon har varit vaken sen halv tre och blev lite ledsen vid läggdags men nu har det varit tyst en stund så jag tror tröttheten vann.


Appropå arg som ett bi så har hon ett riktigt hett temperament och då menar jag hett    Hon kan bli sååå arg och ett sånt utbrott fick hon efter maten igår. Hon fick en liten isglass, kallt och kladdigt som det är ville jag bara hjälpa henne. Hon blev galen av att jag tog glassen från henne och till råga på allt smakade lite. Vilket jävla (ursäkta) utbrott hon fick. Det slutade med att glassen var överallt utom i hennes mage. Jag skrattade så jag tjöt, Kristoffer ville hjälpa Emelia med glassen och Rickard visade sitt temperament och ville slänga henne i säng. Undrar vem hon brås på    Det är så pappan i huset blir rädd för henne för att han känner igen sig själv. Vi har tom hört från Emelias farmor att det är det berömda Timmhumöret och jag kan nog bara hålla med. Vi kommer få problem, bara att bita ihop inför trotsåldern med andra ord   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards