Alla inlägg den 21 mars 2011

Av EliDa - 21 mars 2011 13:44

Jag skulle precis skicka iväg förra inlägget så ringde dom från jobbet, eller rättare sagt Anna ringde då det var hennes jobbhelg och frågade om jag kunde jobba igår. Om jag kunde, en heldag till på köpet och eftermiddagen med Anna så jag tackade ja. Det var så välbehövligt att komma utanför hemmets fyra väggar och få lite miljöombyte.


När jag kom hem så hade Emelia hittat på bus igen. Andra gången hon gör samma sak, nämligen sabba golvlampan från Ikea. Båda gångerna har hon gjort det i Rickards närvaro. Lät att komma åt i gåstolen är den ju också. Första gången så fick hon skäll när hon var på väg dit. Hon muttrade tillbaka, backade därifrån och när Rickard vände ryggen till så tog hon sats och körde rakt in och gjorde ett hål med sitt lilla finger. Igår var det då dags igen, fram i gåstolen och köra fingret i lampan. Samma hål visserligen så nu är det lite större, busiga ungen, kan ju inte bli arg   


Idag har vi hunnit med öppna förskolan, kom dit i god tid denna gång, många mammor och barn blev det. Idag skulle ju barnen komma eftersom det är måndag men då dom var kvar en dag extra här förra veckan så kommer dom först imorron. Nu är lillfisen missnöjd i sin säng, bäst att kolla läget.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards