Alla inlägg den 2 maj 2011

Av EliDa - 2 maj 2011 21:32



Imse Vimse spindel
Imse Vimse spindel klättra upp för trå´n.
Ner faller regnet spola spindeln bort
Upp stiger solen torka bort allt regn.
Imse Vimse spindel klättra upp igen  


Hon är så söt när man sjunger den, då sätter hon ihop sina små pekfingrar mot varandra i försök att göra spindeln som klättrar. Tidigare idag så hojtade hon till och visade med fingrarna att hon ville att jag skulle sjunga för henne. Få se hur länge det dröjer innan hon kör dom andra rörelserna.

Av EliDa - 2 maj 2011 20:32

Besöket på vårdcentralen gick bra även om jag tycker det är jobbigt att beskriva en smärta som inte syns och som sitter på flera ställen och det känns som man (jag) blir misstrodd.. Läkaren (samma som Emeliastackaren har blivit hysterisk hos ett par gånger) ville kolla rörligheten i armen och efter lite olika provokationer så märkte jag själv att smärtan sitter främst på baksidan och framsidan av överarmen. När han klämde på dessa punkter så var det bra ömt.


Han föreslog främst en sjukgymnast, där jag kan få tips på rörelser som ska göra det bättre. Ska försöka hinna ringa mellan allt annat jag har i veckan och se när det finns en tid. Han skrev även ut Pronaxen, som jag ska ta morgon och kväll. fick 2 * 25 tabletter att hämta ut så jag börjar med en omgång så får jag avvakta och se om det blir bättre. Men jag hade missat att ta med en legitimation så jag får hämta ut dom imorron.

Av EliDa - 2 maj 2011 14:02

Sitter och leker med dom nya typsnitten som Bloggplatsen kommit med,. Finns så många, hur ska man kunna välja? Jag har i allafall hittat en stil som jag fastnat för ganska snabbt så den får hänga med ett tag., den heter: Architects daughter. Jättekul att det finns så mycket mer att välja på,.

Tack Bloggplatsen!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards