Alla inlägg den 12 maj 2011

Av EliDa - 12 maj 2011 15:30

Har fått lite gjort idag, städat nästan hela undervåningen....det är Emelias rum och badrum/toalett är kvar och så ev torka golvet i vårat sovrum. Jag har även vattnat blommor, dom var visst törstiga och så har jag tvättat sängkläder. Behöver bara bädda rent i sängen innan kvällen. Imorrn blir det övervåningen som får sig en omgång av dammsugare och mopp. 


Vi har suttit ute en stund och nu ligger Emelia och vilar (hon sover inte) och jag ska snart ta tag i kycklingen som kokar på spisen och laga lite mat av den. Det får bli någon kycklinggryta med pinaplesalsa och grädde och till det ris....det värsta man kan ge en ett-åring att äta, det brukar vara ris överallt efter Emelias framfart, för helst vill hon ju äta själv men det är ju en värdslig sak att städa efteråt eller?

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards