Alla inlägg den 16 maj 2011

Av EliDa - 16 maj 2011 06:36

Igår hade jag tänkt skriva ett inlägg om att vi haft några bra kvällar och nätter där Emelia sovit lugnt och skönt och mestadels i egen säng. Jag hann bara tänka så vaknade hon och hade sen svårt att komma till ro igen så det blev en natt mellan mamma och pappa.


I torsdags kom det erbjudande om plats i förskola. . . .en vecka efter att jag skickat in anmälan på nätet. Vi fick plats på vårt förstahandsval, Skogsgläntan. Har skickat in svaret och tackat ja, så fr o m den 5 september har vi plats. Hon börjar bli stor våran lilla tjej, vart tog tiden vägen?


Rickard har ledigt idag, väldigt passande då jag blev uppringd på tåget hem igår om jag kunde jobba. Så jag tackade ja efter ett snabbt samtal hem för att kolla om han var ledig. Ska bara jobba kortdag och vara på demensen, det börjar dra ihop sig så jag ska avsluta mitt knapprande på datorn.


P.S, matchen slutade 6 - 1 till Finland igår, det bara sprutade in mål i sista perioden och Sverige tappade bort sitt försvar totalt. Men ett Silver är inte fy skam heller, vi kunde ju åkt ut redan i första omgången.


Ha en bra dag!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards