Alla inlägg den 7 juli 2011

Av EliDa - 7 juli 2011 21:25



Grattis Lisa på födelsedagen!  

Hipp Hipp Hurra

Av EliDa - 7 juli 2011 21:22

Jag tror jag ska stänga scrapbloggen, vill nog hellre ha dom inläggen här istället. Så nu finns det ett par nya inlägg i Scraphörnan på vad jag skapat

Av EliDa - 7 juli 2011 20:47

En ledig dag börjar lida mot sitt slut, hade skrivit upp att jag kunde jobba men det blev inget extra idag. Så jag har spenderat dagen med att tvätta, hänga tvätt, ta in tvätt, sitta i sandlådan, fotografera, storhandla, fixat lunch, skurat badkar, toalett och handfat. En hel del med andra ord så inte undra på om tröttheten börjar komma smygandes. Imorron har jag sista schemapasset denna vecka, sen är det bara en vecka kvar. . . .galet vad fort det går.


Jag har skrivit upp mig på lördag men måste nog stryka eller i allafall ändra till en tid. Vi är bjudna till pappa och Lisa på landet och så kommer även hennes barn med barn det. Nu är det många år sen sist så det ska bli kul att se delar av den sidan igen. Så vi tänkte låna med oss barnen så dom får vara med också. Sen kommer dom tillbaka redan på söndag för att vara till söndagen därpå. Hoppas dom inte tycker det blir allt för tråkigt då jag jobbar nästan varje dag nästa vecka, visserligen många kortare pass men ändå. Sen har ju vi ju halva sommarlovet kvar då jag ska vara hemma med dom. 

Av EliDa - 7 juli 2011 18:30

Förra veckan fick jag frågan om jag ville göra ett kort på beställning. Det var sambons kusin som ville ha ett till sin systerdotter som fyllde 8 år. Jättekul men samtidigt lite nervöst att göra till någon annan att ge bort. Men jag fick ihop ett som hon blev nöjd med, vilken tur   Hoppas bara födelsedagsbarnet tyckte om det


 

Av EliDa - 7 juli 2011 11:48

Några bildcollage från fönsterbytet och hur barnens rum blev efter makeover´n


       

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards