Alla inlägg den 11 juli 2011

Av EliDa - 11 juli 2011 19:49



För första gången har jag lyckats få en ny stängel på en orkideé och det ganska tidigt sen dom första blommorna trillade av. Inte dåligt det måste jag säga, är hopplös när det gäller bblommor, kan ta död på en kaktus  


     

Av EliDa - 11 juli 2011 19:42

Jag har hittat ett fynd på FB-sidan för Mantorpsloppisen: Mammut bord och två stolar i rött med blåa bordsben för 125 Kr.


 


Det skulle kosta 550 Kr för ett nytt set så det känns lite saftigt. Det var en liten repa men den satte jag in mot väggen så man tänker inte på den. Dessutom blir det nog fler inom

snar framtid.


   


Emelia verkar gilla sitt lilla bord, där kan vi ha tebjudningar eller varför inte ett kaffehak med dom goda bakverken jag beställde av Anna för ett tag sen och som nu blivit klara


 

Av EliDa - 11 juli 2011 19:40








Hipp Hipp Hurra för Ralf idag

Grattis från oss alla 

Av EliDa - 11 juli 2011 19:22

Emelia är toktrött och ändå somnar hon inte, bara ligger i sängen och gråter, i skrivande stund spanar hon in Lelia på landet på Tv4+. Jag sitter ensam, Rickard är iväg och flyger lite och dom båda stora är hos varsin kompis på övernattning. Jag började min sista arbetsvecka idag, nästa måndag är jag mammaledig igen och Rickard återgår till jobbet. 


I lördags var jag och barnen hos pappa och Lisa på landet. Vi fick god mat och ännu godare tårta    Även Lisas barn och barnbarn var där så vi hade riktigt trevligt. Har inte träffats på flera år så det var på tiden. Både Kristoffer och Isabella blev bra kompisar med dom andra även om det var lite blyghet i början.




   



 

            


  

Av EliDa - 11 juli 2011 19:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards