Alla inlägg den 17 juli 2011

Av EliDa - 17 juli 2011 22:40

Söndag kväll och det känns som igår jag skrev om att det var fem pass och fyra dagar kvar. Dessa veckor har bara flugit iväg, imorron börjar R att jobba. Han har lagt fram sina arbetskläder men har ingen aning om vad han ska göra. Jag har precis kommit från duschen och ska nog snart krypa ner i sängen. Få se om jag kan sova, har duckit Cola så jag blir väl skitpigg snart    


Innan jag började kvällspasset skjutsade vi hem ungarna, dom möttes av en lillebror med öppna armar. Han saknar dom verkligen när dom är här och det är så härligt att se hur glad han blir när vi kommer hem med dom.  Dom kommer hit en stund imorron igen eftersom jag bjudit hit Karin på fika. Hon har ju med sig sina stora och dom kanske inte tycker det är så kul att vara här själva. Även Anna kommer så det blir nog en trevlig eftermiddag.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards