Alla inlägg den 27 juli 2011

Av EliDa - 27 juli 2011 12:15

 

Klänning med volangtrosa: H&M

Av EliDa - 27 juli 2011 11:26

Satte ut lite kläder efter Emelia på Mantorps loppissida, blivit av med det matchande setet med bakverk som var från Du och jag klubben. Tog bara 50 Kr för alla fyra plaggen. Hoppas bli av med det lite av det andra också. Annars ska jag nog hyra ett bord på Kyrkans hus barnklädessäljardag i höst. Lite kan jag väl ge bort till Annas tjej men en del av kläderna finns det ju säkert lite pengavärde i även om det inte är så många kronor jag sätter ut som pris. 


Nu går vi och väntar på att klockan ska gå så vi kan packa ihop oss och ta tåget/bussen till Karin. Som vanligt är det problem i trafiken så man vet inte vad som kommer åkandes och plockar upp en   Dom stora ska sova över och kommer nog ha väldigt kul. Få se om jag stannar med Emelia tills Rickard kan hämta oss eller om vi åker hem själva. Imorrn hade jag en tid till optikern men har avbokat så det får bli en annan dag istället. Blir så knöligt när barnen sover borta, bättre att gå dit när jag är ensam.


Nu ska jag värma lite lunch till Kristoffer, han verkar alltid vara hungrig. Emelia får väl lite yoggi så hon kan sova när vi går sen, håller henne vaken för att få henne extra trött. Själv ska jag ta ett par Panodil och hoppas på att huvudvärken släpper   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards