Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av EliDa - 10 augusti 2011 13:37

Idag har Rickard haft några timmar fritt på da´n så nu har vi varit och storhandlat. Det var på tiden säger jag bara, det var nästintill eko i både kyl och frys. Egentligen skulle han behöva vara hemma och vila resten av da´n också men det finns det inte plats för tydligen. Igår när han kom hem blev jag nästan orolig, för fy så sliten han var. Mådde skit och gick och la sig nästan direkt. 


Kristoffer kom bara hem för hämtning av packning igår kväll, han ville sova över hos kompisen. Han har inte hört av sig än så han lär väl vara borta hela da´n idag också. Men det är ju bra om han har någon att vara med dom här sista dagarna. Nästa vecka ska han gå på fritis och veckan efter det börjar skolan igen.  Det var det sommarlovet det   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards