Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av EliDa - 12 augusti 2011 07:56

 


Emelia blir ju stadigare för varje dag, igår kunde hon stå stadigt i så pass många sekunder att jag hann ta ett kort. Hon verkar även tycka de är roligt att ta några steg. Ibland har hon så bråttom så hon kastar sig istället för att flytta fötterna....knasunge. Vi skulle försöka fånga henne på film igår. Hon hade nämligen tagit flera steg när jag ställde henne en liten bit ifrån mig. Så Isabella och jag satte oss med henne emellan och Kristoffer skötte filmkameran. Det var bara det att hon var så ivrig så hon tappade balansen och slog framåt. Blev ju såklart jätteledsen men gick med på att ta några steg emellan oss. Det går bättre och bättre och jag vågar nog satsa en liten slant på att hon går....om än stapligt till dagisstarten 5 september. 


När jag sitter här och skriver så slår jag en blick mot trappan i hallen. Vad får jag se? Jo en Emelia som klättrat upp och satt sig på ett av trappstegen.


 


Vi ska snart klä på oss lite ytterkläder och gå till Kyrkans hus för en fredagsfika med Anna och Jessica. Dom stora får sova vidare så köper jag med mig något från macken till dom istället. Jag får ta på en tunnare jacka på Emelia och mössa tror jag. Det är bara 10 grader ute så nu känns det som sommaren är slut och hösten kommer närmare.....mysigt det också. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards