Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av EliDa - 16 augusti 2011 21:17

Det blev mest lek inomhus idag, vi gick ut en stund på eftermiddagen och hade bara varit ute några minuter så kom Rickard hem. Vi hade ju ätit korv med bröd rätt sent så det blev ingen lagad middag idag. Kokade ett par korv till honom också men Emelia åt både en banan och tiggde korv och makaroner av pappa. Det blev även ett bad och kvällsmys med välling innan hon somnade för natten.


 








Emelia gungar järnet på sin Dino



Sitter i saccosäckarna och leker med en figur från McDonalds


Kvällsmys   


     


Imorron ska vi ta en promenad med en tjej som jag bara känner till utseende och att vi hälsat/pratat lite lätt. Ska bli trevligt och skönt att komma ut lite, mycket lättare och roligare att gå när man har någon att sällskapa med. Och vem vet, det kanske blir fler gånger.

Av EliDa - 16 augusti 2011 12:31

 


I några dagar nu har Emelia fått sina "bitarutbrott" trots att hennes tänder som jag sett varit på väg spruckit fram. Hon har ju fått 4 uppe och 4 nere. Såg nyss att hon faktiskt även fått en kindtand nere och den var helt framme. Dessutom är hon svullen på andra sidan så det kommer väl en till snart. Inte undra på om hon haft ont och velat bita mamma i ansiktet    

Av EliDa - 16 augusti 2011 11:48

Nu är det bara Emelia och jag om dagarna igen, hon ropar efter pappa som vanligt och kryper och kollar där han varit i helgen om han sitter där....sötungen. Hon vaknade tidigt imorse och då var Rickard fortfarande hemma så jag vaknade av att hon satt bredvid mig i sängen. Så vi gick upp, hon fick lite välling och torr blöja. Sen var hon snart trött igen så när hon somnat gick jag och la mig jag också så sov vi vidare ett tag, rätt skönt faktiskt. Nu är hon i lektagen i sitt rum, hoppas jag kan ta några bra bilder idag. Borde väl försöka komma ut lite sen också, få se vad vi kan hitta på. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards