Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av EliDa - 20 augusti 2011 08:45

Igår blev det en sån där heldag i Linköping´s city. Jag gick härifrån vid halv 10 och var inte hemma förrens sena kvällen då Rickard hämtade oss i stan och så stannade vi till på Willy´s och handlade på vägen hem. Hade mamma som sällskap så hon tog hand om Emelia medans jag var inne hos optikern. Hade faktiskt fått bättre syn, så jag fick ett snäpp svagare linser. Kanske därför jag haft en del huvudvärk på sista tiden....för starka linser. Det är ju så att synen kan försämras lite under graviditet och tiden efter men det går sen tillbaka. 


Vi åt även en god lunch på Gingis och tog en fika senare på eftermiddagen. Jag köpte äntligen lite nytt till garderoben. Två par jeansliknade leggings/tights, två toppar, en scarf och nya trosor. Det ska gudarna veta att det behövdes. Jag skulle behöva ta en ordentlig rensare i garderoben. Där hänger så mycket som är för litet och trångt och mycket som jag aldrig använder. Det är urtvättat, trasigt och allmänt tråkiga kläder. Få se om jag orkar ta tag i det idag, vi ska på kalas senare och jag hade funderingar på att scrappa ett kort också. Men det är inte så lätt med en sambo som jobbar och en unge som vägrar sova trots att hon verkar trött. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards