Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av EliDa - 21 augusti 2011 13:07

 

Slängde ihop ett grattiskort till Ludvig, blev inte supernöjd men dom andra tyckte det var fint...tur det :)

Av EliDa - 21 augusti 2011 12:54

Två sömntutor som ligger i varsitt hörn och snarkar, Rickard på soffan och Emelia i sin säng. Skulle kunna somna sittandes jag men det är nog ingn bra idé. Jag ska jobba om ett par timmar, lite oväntat och inte riktigt taggad men det kan behövas lite timmar i augsuti också. Får väl göra mig en stor latte så jag vaknar till.


Vi har varit borta vid Klämman en sväng och träffat Kristoffer bl.a Det var lite uppladdning inför skolstarten imorron med brännbollsmatch och picknick. Vi tg inte med något utan kollade bara på när barnen spelade mot dom vuxna. Rickard spelade med ett par omgångar också. 


Kalaset igår var väldigt trevligt med en massa gott fikabröd och fin tårta. Ludvig, huvudpersonen verkade väldigt nöjd med firandet och presenterna han fick. Av oss fick han ett legospel, ringspel och en liten legoburk. 


Kusinerna 


     

Fikadags med bullar och tårta


Lekstugan som farfar byggt och föräldrarna inrett, det var så mysigt därinne


     

Fikaplats, karameller och affär var en liten del av det som fanns


Emelia myser i gungan :)

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards