Alla inlägg den 1 september 2011

Av EliDa - 1 september 2011 13:38

 


Jag har ju äntligen fått arslet ur vagnen och skickat in intresseanmälan om handledar/elevutbildningen. Idag ringde en trevlig tjej från Körskolan och erbjöd mig plats antingen nu på lördag eller den 24 september. Tog på lördag eftersom den 24 har jag annat för mig och det är ju bra att komma igång. Så på lördag ska jag på en tre timmar lång utbildning, Rickard har ju gått så han får stanna hemma med Emelia. 

Av EliDa - 1 september 2011 08:15

Ännu en månad avklarad, förstår inte vart dagarna tar vägen. Igår kväll åkte vi till både ÖB och CityGross för handling. Helt galet med tanke på Emelia och sovrutiner. Inne på CityGross var det roligare att få knata omkring och så bra det gick. Hon och Rickard gick omkring och utforskade medans jag plockade ner det vi behövde ha i vagnen. Är ju så bra att hon faktiskt lärt sig gå innan dagisstarten. 


Idag blir det en promenad runt Veta igen, bra väder får vi också. Jag ska få prova ett par Kavatkängor till Emelia och så har jag reserverat en pjyamas och en liten bag till Emelia. hade sån väska när barnen var små men slängde dom väl och som jag ångrat mig. Det är en perfekt väska att ha vid övernattningar så jag nappade direkt när jag såg den ute på Loppissidan och det passar ju så bra när det är min promenadkompis som säljer sakerna. Har även en påse att hämta på jobbet med Megablocks, få se om jag sticker in där idag eller imorron. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards