Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av EliDa - 21 oktober 2011 20:48

Veckan har bara måndagar och fredagar, fattar inte vart resten av dagarna tar vägen. Nu är det helg.....guu så skönt. På söndag blir det kalas så idag bakade jag bullar. Imorron ska jag baka något mer och Isabella ska baka Cookiemonstercupcakes....lovar att fota och lägga ut bild och recept. Blir även lite städning, vill slippa att ta allt på söndag.


Kvällen spenderas på lite olika sätt.....Rickard kör Vikingbuss imorron så han har sagt godnatt så han orkar upp inatt. Isabella är ute med en kompis och Kristoffer kollar Idol. 


Imorron ska Kristoffer på fotbollsmatch med fotbollslaget. Dom har fått tag på billiga biljetter till ÅFF´s hemmamatch mot IF Öster tror jag laget hette. Det blir nog en folkfest eftersom ÅFF gått upp i allsvenskan. Inte för att jag är så insatt i fotboll men det verkar stort för ett vara ett litet lag och en liten ort. 2400 biljetter är sålda på förköp så hoppas dom får en rolig eftermiddag. Får skicka med varma kläder så han inte fryser.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards