Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av EliDa - 31 oktober 2011 18:21

Fy fan så arg, ledsen och trött jag känner mig, Skickade ett mess ang kvällen till Rickard förut, det är ju måndag och "Småbarnsliv" Jag hade sett fram emot kvällen, att få komma hemifrån och bara få vara Jag...Elisabeth. Att få träffa andra som har småbarn och få lite socialt och ha kul ett par timmar.....utan Emelia. Tillbaka kommer det att han jobbar och kommer hem senare än vanligt. Hade det varit så svårt att tala om det under dagen? Nä just det, vi har ju inte sagt något till varandra sen igår morse när han fräste att jag blivit så tråkig och jag blev rätt stött av det. Han försökte på två olika sätt att lösa det men det var inget som passade och jag är redan på tvären så jag ids inte försöka tillbaka. Dessutom kommer dom stora snart och ska dom då komma till ett tomt hus? Nej tack! Sen har jag redan nattat Emelia, hur skulle det gått då på en buss? Trött är jag också för att jag knappt sovit inatt, när jag väl somnat och sov som skönast så vaknade jag av att Emelia var på god väg ur sängen eftersom hon sov hos mig och R på en madrass på ovanvåningen. Jag kommer försöka lägga mig tidigt ikväll så jag förhoppningsvis får sova lite inatt. Nu ska jag se ett gammalt avsnitt av "Vänner" och försöka bli på lite bättre humör innan mina fina barn kommer hem 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards