Alla inlägg den 7 december 2011

Av EliDa - 7 december 2011 19:08

Som vanligt rasslar dagarna iväg på tok för fort. I måndags kväll/natt kom den första snön, inte så mycket men trots allt så blev det lite vitt på marken. Det gör inget om det kommer lite till, så vi kan åka pulka. 


  Baksidan 6/12-11


Igår när jag hämtade Emelia var hon inne och en underbar doft av pepparkakor spred sig i farstun. Hon hade varit inne med två pojkar och bakat peppisar....så mysigt. Efter hämtningen åkte vi ner till Mobilia med Anna och Nelli. Var tvungen att försöka hitta dom första julklapparna till Isabella och ja det blev ett litet gäng. Små visserligen men ändå julklappar. 


Idag har vi varit på julavslutning på Öf, Emelia fick vara ledig från Kotten så hon kunde få dansa runt granen och fika med sina kompisar en sista gång innan jul. Nu får vi försöka sysselsätta oss själva till V.3 Dagen till ära hade nästan alla klätt sina barn i tomte outfitar, Emelia hade pepparkaksklänning och var världens sötaste såklart.....;)





Kompisen Melvin var ställets minsta och goaste TomteNisse  




Efter stängning följde vi med Jessica till hennes föräldrars lägenhet, där fick vi lunch och goda muffinsar. Det har varit en riktigt mysig dag. Nu sover Emelia och jag ska ta mig en varm skön dusch innan tv-soffan och Arga Snickaren.   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards