Alla inlägg den 20 januari 2012

Av EliDa - 20 januari 2012 14:04

Häromdan började vi prata om köksassistenter här hemma, vem skulle inte vilja ha en snygging i sitt kök. Men dom är lite dyra, speciellt för våran ekonomi. Men jag har världens bästa Älskling, han började söka lite och hittade på Tradera. Inte en KA men en med samma kapacitet och liknande verktyg för bara en bråkdel av priset. Ny dessutom från en onlinebutik. Igår budade han hem en åt oss 


 


Så nu är planen att vi ska tjäna in dessa pengar (dryga 1000lappen) på att till största del baka vårt eget bröd, blir ju så mycket smidigare med en maskin och godare smak. För den som blir intresserad så är det bara att kolla in Tradera för det finns flera att buda på. Så ful är den väl inte heller?

Av EliDa - 20 januari 2012 13:15

Det blev en riktigt trevlig kväll igår, fick bra försäljning också....jättekul *Tack Vänner* Jag får hem tre produkter för 60 kr, inte dåligt. Valde Bearnaise som extragåvan och för mina 10% tog vi Tacokrydda och Nahrovit skogsbär.....ett måltidsersättningspilver. När alla hade åkt hem utom Jessica satt Emelia i soffan med lite kvällsvälling och rätt var det var så började hon hosta och sen kom det kräk, stackars liten. Men jag kan nog nästan säga att det berodde på att hon smakat av allt hon också, + fikat, det blev nog för mycket för hennes lilla mage med alla kryddor och smaker. Hon hade heller inte ätit så mycket under da´n igår. Det har inte kommit något mer men hon är varm och väldigt hängig. Sover mycket varvat med fim i soffan. Hon fick en supp för en stund sen som förhoppningsvis hjälper lite. Vi har lite planer imorron som vi tänkt göra men i värsta fall kan Rickard åka ensam så får jag stanna hemma.  Men vi får se hur hon mår resten av dagen och natten, vi får tillbringa dagen i soffan. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards