Alla inlägg den 21 januari 2012

Av EliDa - 21 januari 2012 16:13

Vad man räknar timmar efter att barnen.....i detta fall Emelia kräkts. 12, 15, 18, ja ni förstår. Men det kom aldrig något mer så nog var det så att det var ganska fullt i magen. Natten till igår blev lite längre än normal och hon sov lite oroligare. Framåt morronen hämtade jag över henne till mig och somnade om. När vi sen vaknade var Rickard hemma på sina timmar. Igår hade hon mer feber och hon sov större delen av dagen för att framåt eftermiddagen komma tillbaka till sitt vanliga jag med lite lek och ett jäkla temperament.


Eftersom hon var så pigg igår kunde vi ge oss iväg till Ikano och IKEA. jag köpte mig tre tröjor på Lindex, fick ju presentkort i julklapp så hittade en på rean + två andra som jag köpte och så en mascara. Fick ju lägga till lite men inga jättesummor. Det blev även ett puder inne på H&M så nu kan jag börja sminka mig lite och slippa se ut som ett   Ett par ärenden till innan vi tog IKEA som vi var där för....egentligen. Det blev en del inköp, bl.a en trofasthylla till Emelia, hon fick även två fönsterlampor, en röd och en vit men ser nu att det kanske skulle varit snyggare med bara röda....få se hur det känns om ett par dar så får vi väl byta ut den vita en annan gång. Det blev även lite nytt till dom stora och jag hoppas dom blir glatt överraskade på måndag, annars.....  

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards