Alla inlägg den 1 februari 2012

Av EliDa - 1 februari 2012 12:30

Även om det går att svara i kommentarsrutan så svarar jag separat här så du inte missar svaret :)


Angelique

Tisdag 31 jan 19:38

Var det ett svårt program? Kanske ska ta & ladda ner det oxå. Blev ju jättefint:)


Svar: 

Jag tror inte det egentligen men jag är ju så van vid Picnick så det är ett nytt tankesätt jag måste lära mig och hitta dom olika funktionerna. Annars verkar det finnas ungefär samma och lite andra roligare saker....som collagen tex, så som jag gjort på dessa kunde jag inte göra innan :) 


Sen måste jag nog se om det går att kopiera bilderna innan jag redigerar dom en och en för jag upptäckte vad det såg ut som att orginalbilden blev omgjord. Så jag har en del kvar att testa på och lära mig.....


Här är en bild jag gjorde om nyss med bara lite skugga runt kanterna inne i bilden, svårt att se kanske eftersom det är en ganska mörk bakgrund runt Emelia. Den är även beskuren, innan såg man hela henne i soffan så efter redigeringen blev bilden så här i ursprungsalbumet.....man lär sig av sina misstag men det är ju inget större sådan. 


 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards