Alla inlägg den 29 mars 2012

Av EliDa - 29 mars 2012 15:03

Har slarvat igen....förlåt, men jag har inte varit hemma så mycket. Har umgåtts med vänner ganska mycket dom här dagarna, passar på när jag bara har Emelia att ta hänsyn till. Så vi har varit hos Jessica och Melvin som precis flyttat hit till Mantorp. Känns skönt för henne att vara här. Jobbigt att bo fem personer i en liten tvåa i ett område utanför där det inte finns fungerande kollektivtrafik. Idag blev det en stund hos Anna innan jag gick hem, behöver vara hemma en stund innan det är dags för COPE igen. Annars hade jag nog stannat längre, dessutom behövde Emelia sova en stund.


Har tjyvstartat fredagstädningen lite genom att damma av, det syntes att det var ett tag sen   Kanske tar ett tag på toaletten med så är det också gjort, men måste även fundera ut lite mat till kvällen.  I morse var det nära att vi tog en hemmadag Emelia och jag, hon var ganska sur och trotsig. Men jag lyckades faktiskt omvandla henne så vi kom iväg. Kändes bra, kanske inte så bra att låta henne ha övertaget även om det vissa mornar är helt uppåt väggarna. Men gör man så för ofta så lär hon sig tids nog att mamma ger upp och jag vinner Men det är lockande ibland när tröttheten är som värst. Men nu är det bara fredag kvar sen är vi lediga två dagar....blir skönt.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards