Alla inlägg den 2 april 2012

Av EliDa - 2 april 2012 12:29

Är riktigt nöjd med det våriga temat i bloggen, när påsken är över så är det bara att byta ut den påskliknande bakgrunden mot en vit hade jag tänkt. Vi är redan inne i april och på torsdag börjar påskhelgen, galet vad dagarna går. Om en vecka fyller Kristoffer 10 år och dagarna efter honom blir Emelia 2. 


Bowlingen i lördags var riktigt trevlig, fick inga bra bilder för Isabella tyckte jag var i vägen med kameran. Vi hade delat upp oss så hon och jag spelade mot varann och Rickard, Kristoffer och Emelia på banan bredvid oss. Kan ju säga att dom hade att göra   Emelia ville rulla sitt klot hela tiden, kunde knappt vänta.....tålamod, vad är det? Efter bowlingen åt vi mat på Matverkstaden, riktigt gott och trevligt. Strax innan 20 bröt vi upp för då började Emelia bli trött, hon sov ju tidig lur på dagen så hon somnade nästan i bilen strax innan vi var framme i Motala. Tog en stund innan hon somnade men när vi kom hem var det bara att stoppa ner henne i sängen. Blev tidigt i säng för min del också, man orkar inte sitta uppe så länge när man går upp innan 7 på dagarna. Sova får vi göra senare    


Nu låter det som E vaknat utanför, bäst att kolla läget....höres. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards