Alla inlägg den 10 april 2012

Av EliDa - 10 april 2012 12:17

Påsken blev helt förstörd pga bråk på långfredagen, det slutade med att jag stannade hemma, hade sett fram emot att få se Emelia leta påskägg, tack så jävla mycket liksom. Jag har knappt suttit vid datorn, har bara mått dåligt i helgen och det är fortfarande inte helt bra. Vet inte vad jag vill eller känner längre, det har varit så mycket skit på sistone. 


Påskafton åkte Rickard hemifrån och jag hade pappa, Lisa och mamma här så dom fick fira Kristoffer och Emelia lite. Det var ett par trevliga timmar och skönt att få träffa några andra vuxna. 


Igår fyllde Kristoffer år så han var först iväg på fotbollsmatch (träning) och sen åt vi lite lunch och firade honom med paket. Kvällen spenderade jag och Emelia på travet med Jessica och co. Träffade ungarna, tog några lotter med Kristoffer och vi vann.....en stoooor påse ostbåggar + en korg med massa varor i, härligt för födelsebarnet!


Nu kommer Jessica så jag ska avsluta och börja med lite lunch.....grön ärtsoppa och smörgås. Orkar inte lägga så mycket glädje och energi i detta inlägg. Förhoppningsvis blir det bättre snart och att appen kommer snart, väntar!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards