Alla inlägg den 17 maj 2012

Av EliDa - 17 maj 2012 09:05

 


En natt hade jag en dröm. Jag drömde att jag gick längs en strand tillsammans med Gud.
På himlen trädde bilder ur mitt liv fram. Jag såg på varje bild två par fotspår i sanden: Ett par var mina och ett par var Guds.
När den sista bilden syntes såg jag tillbaka på fotspåren. 
Jag upptäckte då att många gånger under mitt liv fanns endast ett par fotspår. Jag såg också att att detta var under de mest ensamma och svåra stunderna i mitt liv.
Detta bekymrade mig mycket och jag frågade Gud om detta. -"Gud, du sa när jag en gång bestämde mig för att följa dig, att du skulle gå med mig hela vägen. men jag ser att det under de svåraste tiderna i mitt liv fanns det bara ett par fotspår.. Jag förstår inte varför du lämnade mig när jag behövde dig som mest?
Gud svarade: " Mitt kära barn. Jag älskar dig och skulle aldrig överge dig. Under tiden av svårigheter och prövningar då du bara ser ett par fotspår, Då bar jag dig"
Författare okänd  
                                               

Av EliDa - 17 maj 2012 07:05

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra!

Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni?

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards